30 lipca

30 lipca

52. Wpis gościnny - Degustatorka Książek

1    Dzisiaj mam dla Was post nietypowy, jest to wpis gościnny Marleny z bloga Degustacja Książek - zapraszam Was do odwiedzenia oraz do przeczytania "10 pytań do...", które wspólnie z Marleną wymyśliłyśmy :)

      Oto mały wywiad z Marleną:

1    1.      Skąd pomysł na blogowanie?

Z pazerności na książki (śmiech, żart)
Uwielbiam czytać książki jak każdy z Was, czasem są to dwie dziennie czasem jedna, bywa różnie… Na portalach są różne fora gdzie można omawiać przeczytane książki.  Więc pomyślałam, czemu nie, można spróbować. Czasem ciężko jednak skupić mi się na odczuciach i je opisać

2. Ostatnia przeczytana książka i ulubiony cytat z niej.

„Dotyk ciemności” C.J. Roberts

Myślisz, że różnisz się czymś, od ludzi pokroju Caleba. Widzisz wszystko w czerni i bieli. Nie interesuje cię cała historia; nie interesują cię odcienie szarości. A niektóre opowieści nie są czarno-białe.”

3. Jaka książka rozpaliła w Tobie czytelniczą pasję?

Pierwszą książkę przeczytałam w pracy (w barze gdzie w ciągu dnia była 1 osoba) były to „Dary anioła”, przeczytałam i stwierdziłam, że mam jakieś zajęcie :D potem książki o aniołach, demonach itd.

4. Najbardziej zaskakująca książka, jaką kiedykolwiek przeczytałaś.

Jest ich dosyć dużo, ale ostatnio to „Earl i ja i umierająca dziewczyna”. Myślałam, że jest to książka podobna do „Promyczek”, „Kiedy pada deszcz”, ale nie tutaj wszystko opisane jest w sposób „śmieszny”, nawet nie wiem jak to określić. Zdziwiła mnie i to bardzo.

5. Częściej korzystasz z biblioteki czy wolisz kupować książki?

Z biblioteki korzystałam wcześniej… problem w tym, że lubiłam je przytrzymywać. I chcąc nie chcąc kupuję e-booki. Telefon zawsze mam przy sobie wiec w wolnej chwili siedzę i czytam (Tak naprawdę to nic nie zastąpi tych pachnących stron w książkach).

6. Jakiej książki na pewno nie przeczytasz (gatunek)

Historyczne, biografie, autobiografie za nic nie sięgnę. Nie wiem czemu, serio. Mam jakiś uraz.

7. Ulubiona książkowa postać kobieca.

Szczerze to chyba nie mam takiej, za dużo ich było.

8. Peleryna niewidka co byś z nią zrobiła.

Zaszłabym do księgarni i ukradła wszystkie książki. A może najpierw bank i potem wykupiłabym je… Trudny wybór

9. Czym kierujesz się przy wyborze lektury?

Bardzo trudne pytanie, wcześniej opisem fabuły, ale teraz wiem, że kilka pierwszych stron bądź inne recenzje na blogach. Opis nie zawsze oddaje treść całej książki, czasem są mylne. 

10. Który z postów zajął ci najwięcej czasu/pracy itp.

Post o sobie siedziałam i nic nie mogłam napisać. Niby proste, banalne pytanie prawda? Co, do czego nie da się chyba samej o sobie czegoś wydukać. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 love, coffee and books , Blogger