07 grudnia

07 grudnia

87. Moje wyzwanie czytelnicze na 2017 rok

Nic mnie tak nie motywuje do czytania i sięgania po nowe, nieznane tytuły jak uczestnictwo w wyzwaniu czytelniczym, które w pewien sposób narzuca wybór powieści, z drugiej daje możliwość interpretacji tematu, a przede wszystkim poznania tych książek, które mogłabym pominąć czy przeoczyć.Postanowiłam sama stworzyć sobie taką listę, ale będzie mi ogromnie miło, jeśli również weźmiecie w nim udział - nie zapomnijcie podzielić się wrażeniami i podać wybrany przez siebie tytuł.
Zasada jest prosta - na początku każdego miesiąca, wraz z podsumowanie poprzedniego, ukaże się w zamieszczonym poście informacja o wylosowanym przeze mnie temacie spośród dwunastu podanych poniżej, czas na przeczytanie książki to, oczywiście miesiąc, przed jego upływem opublikuję swój wybór i zamieszczę recenzję.
Już się nie mogę doczekać :)



1.Książka polecona przez przyjaciela. 
2.Książka, której akcja toczy się w przeszłości. 
3.Książka, której główną bohaterką jest kobieta. 
4.Książka, do której wracasz. 
5.Nowość wydawnicza. 
6.Książka napisana na podstawie scenariusza. 
7.Książka z okładką, która Cię urzekła. 
8.Książka uwielbiana w dzieciństwie. 
9.Książka z biblioteki. 
10.Książka z krótkim tytułem. 
11.Książka, która ma mniej niż 200 stron. 
12.Książka z listy BBC.


6 komentarzy :

  1. Brzmi zachęcająco.
    Będziesz coś podsuwała do powyższych punktów? Swoje wybory? Byłoby fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno :) Jak podam temat wyzwania to wypiszę kilka tytułów, które mogą mi się nasunąć :)

      Usuń
  2. Extra _ ja też mam wyzwanie czytelnicze 52 książek na 2017. Mam nadzieję że tegoroczne się uda - jestem właśnie na 51 książce! :)
    Jeśli masz ochotę zapraszam na rozdanie zakładkowe do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Można wziąć udział jak nie prowadzi się bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, jak najbardziej :) Polecam grupę na fb, gdzie można dołączyć i publikować recenzje lub krótkie notki dotyczące przeczytanych książek :)
      https://www.facebook.com/groups/1955648851336246/?ref=bookmarks

      Usuń
  4. Odnośnie wyzwania czytelniczego: razem z przyjaciółkami napisałyśmy własną książkę na ogólnopolski konkurs. Gorąco zapraszamy do lektury oraz głosowania, które kończy się już 15 stycznia. Bardzo chciałybyśmy dostać się do następnego etapu dlatego zachęcamy do głosowania. Każdy może zagłosować tylko raz pod tym linkiem:
    https://ridero.eu/pl/books/mentis/
    Będziemy bardzo wdzięczne!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 love, coffee and books , Blogger