03 grudnia

03 grudnia

85. Podsumowanie listopada



Listopad okazał się może nie taki zły jeśli chodzi o przeczytane książki, chociaż wydaje mi się, że mogło być lepiej, jestem jeszcze w trakcie czytania "Mnicha" M.G.Lewisa oraz "Księgi wierzb" E.Swyler i wydaje mi się, że mogłabym je skończyć w minionym miesiącu. 

Niestety, w listopadzie ukazały się tylko cztery posty na blogu, za co jestem na siebie strasznie zła, nie lubię takich długich przerw w blogowaniu, tym bardziej, że obiecywałam sobie systematyczność i trzymanie się według ustalonego planu, a tymczasem zawaliłam na całej linii.

Powracając do listopadowych książek - zdecydowanie najlepszą jest "Ósme życie" tom II, sprawiła, że każda inna powieść, wypadała blado i nie wciągała tak bardzo jak dramatyczne losy gruzińskiej rodziny Jaszi. Kontynuuję serię Remigiusza Mroza o komisarzu Forście, przeczytałam już "Przewieszenie", przede mną jeszcze "Trawers", ciekawe czym jeszcze autor mnie zaskoczy, ale znając jego możliwości to prawdopodobnie mogę spodziewać się wszystkiego...


Przeczytane w listopadzie:

"Ósme życie" tom II Nino Haratischwili -RECENZJA
"Gdzie jest Mia?" Alexandra Burt- RECENZJA
"Przewieszenie" Remigiusz Mróz - recenzja ukaże się z "Trawersem"
"Wielka draka w Londynie" Max Bilski
"List z Watykanu" Max Bilski
"Dubrownik czyli zgon do poduszki" Max Bilski
"Hotel w Lizbonie" Max Bilski - wszystkie cztery książki przeczytane w ramach Book Tour, recenzja wkrótce

A co Wy przeczytaliście w listopadzie? Co polecacie?

2 komentarze :

  1. "Ósme życie" faktycznie zapowiada się bardzo obiecująco. Ale chyba poczekam, aż ukaże się trzeci tom, żeby w razie czego mieć komplet;)
    Jeśli chodzi o książki przeczytane przeze mnie w listopadzie, mogę polecić "W górach przeklętych" Bartłomieja Grzegorza Sali. Tyle że jest to specyficzna książka, dla miłośników wampirów i legend o nich;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! A ja czytałam tylko "Espozycję" Mroza, za to na pewno sięgnę po pozostałe części, tylko... nie wiem kiedy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 love, coffee and books , Blogger