01 maja

01 maja

22.Podsumowanie kwietnia i plany na maj


Po pierwsze chciałam Wam wszystkim serdecznie podziękować - za to, że obserwujecie mój blog, komentujecie posty lub po prostu zaglądacie od czasu do czasu, bardzo mnie cieszy Wasza obecność tutaj i pozostawiony ślad. Staram się by blog był jak najbardziej przejrzysty i zachęcający, a recenzje rzetelne i zgodne z moimi osobistymi uczuciami.
Początek miesiąca to oczywiście pora na małe podsumowanie i plany czytelnicze na maj - mój stosik majowy już czeka, ale mam nadzieję, że coś nowego pojawi się jeszcze na mojej liście książek do przeczytania :)

Przeczytane w kwietniu:

"Wielki Gatsby" F. S. Fitzgerald - recenzja TUTAJ
"Kasacja" Remigiusz Mróz - recenzja TUTAJ
"Francja elegancja" Michael Simkins - recenzja TUTAJ
"Sprawa Niny Frank" Katarzyna Bonda - recenzja TUTAJ
"Ósme życie" Nino Haratischwili - recenzja TUTAJ
"Dziewczyna z sąsiedztwa"  Jack Ketchum - recenzja TUTAJ
"Mój przyjaciel mrok" Lisa Unger - recenzja ukaże się wkrótce :)
"Ogród kości" Tess Gerritsen - recenzja ukaże się wkrótce :)

Zdecydowanie moje ulubione książki w kwietniu to "Wielki Gatsby" i "Ósme życie", ale wydaje mi się, że miałam szczęście ostatnio do lektur, ponieważ trafiam na takie, które mnie nie zawodzą, oby tak dalej ;)

Plany na maj:

Mój majowy stosik przedstawia się następująco:
"Szczęśliwe zakończenie" Vera Falski
"Lukrecja Borgia" Maria Bellonci
"Sto lat samotności" G.G. Marquez
"Jedz, módl się, kochaj" Elizabeth Gilbert

A co Wy będziecie czytać w maju? 

16 komentarzy :

  1. Ciekawe tytuły zawitały do ciebie w tym miesiącu.
    Zapraszam na moje podsumowanie.
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję udanego miesiąca. Również lubię "Wielkiego Gatsby'ego"- ta książka była jedną z moich ulubionych lektur na filologii. Jestem pod wrażeniem Twojego bloga- podoba mi się treść Twoich tekstów, a i estetyka bloga jest na wysokim poziomie. Życzę samych sukcesów w blogowaniu i z chęcią zajrzę jeszcze nie raz na Love Coffee and Books.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką chęcią przeczytam powieści "Wielki Gatsby" oraz "Ogród kości". Gratuluję naprawdę dobrego wyniku! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam i jedną, i drugą książkę :)

      Usuń
  4. "Wielki Gatsby" - rewelacja! Czytałam jakiś czas temu. "Sto lat samotności" to niezwykła książka! Zapraszam również do mnie http://matkapolkaczytajaca.blox.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w maju mam w planach przeczytać przede wszystkim Szklany miecz oraz Lawendowy pokój. Zapewne jeszcze kilka pozycji wpadnie :)
    Pozdrawiam!♥
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę przyjemnej lektury :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Wspaniały czytelniczy kwiecień za Tobą. Zazdroszczę tego, że miałaś szansę przeczytać "Ósme życie", ja nie mogę się doczekać, z pewnością sięgnę po tę pozycję w maju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze zachęcam - mi książka się bardzo spodobała :)

      Usuń
  7. Osiem książek to dobry wynik, gratuluję :)
    Niestety żadnej z powyższych nie miałam okazji przeczytać.


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym miesiącu ilość przeczytanych książek była większa :)

      Usuń
  8. Za "Sto lat samotności" zabierałam się wielokrotnie, ale książka nadal patrzy na mnie spode łba z regału. Nie mogę się przemóc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dobrego o niej słyszałam, muszę się sama przekonać :)

      Usuń

Copyright © 2016 love, coffee and books , Blogger