05 października

05 października

71. Podsumowanie września i plany na październik

Za oknami jesień na całego, z całym swoim arsenałem, jest to, jak wiadomo, najlepsza pora roku na przyjemne zaczytanie. Gdyby tylko mieć odpowiednią ilość czasu można by zaszyć się pod kocykiem z ukochaną książką i zapomnieć o całym świecie.
Zachęcam Was do przejrzenia mojej listy powieści na jesienne słoty i chłody, może zainspiruje Was do sięgnięcia po którąś z przedstawionych pozycji - 

10 NAJLEPSZYCH KSIĄŻEK NA JESIEŃ

A tymczasem zapraszam Was na wrześniowe podsumowanie :)



Przeczytane we wrześniu:

"Uwięziona w bursztynie" Diana Gabaldon
"Pustki" Andrew Michael Hurley
"Podróż na sto stóp" Richard C. Morais
"Sukienka w kolorze nocnego nieba" Karen Foxlee
"Dziennik Bridget Jones" Helen Fielding
"W cieniu prawa" Remigiusz Mróz - recenzja wkrótce

Książka, która najbardziej spodobała mi się w minionym miesiącu to na pewno "Sukienka w kolorze nocnego nieba", ciekawa, poruszająca historia, z łatwością mnie uwiodła, cieszę się, że ją przeczytałam, poza tym brakuje mi lektury, wciągającej tak bardzo, ze nie można się od niej oderwać, a po jej ukończeniu jeszcze długo pozostającej w myślach. Znacie takie?

Plany na październik:

Kilka tytułów czeka w kolejce, niedługo skończę "Herezję" Arkadiusza Rączka, czekam też na premierę "Ósmego życia.Tom II", która będzie miała miejsce 12 października - pierwszą częścią byłam zachwycona i nie mogę się doczekać, kiedy poznam dalsze losy bohaterów tej wyjątkowej książki.Recenzję tomu I znajdziecie tutaj: LINK


A co Wy będziecie czytać w październiku? 

4 komentarze :

  1. Ja będę czytać w październiku jak najwięcej. ;) Nie mam konkretnych planów, ale na pewno będzie tego dużo. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja październik zaczęłam od Olgi Rudnickiej i Tarryn Fisher, mam już też kilka kolejnych pozycji w planach :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nigdy nie mogę zaplanować do przodu co będę czytać. Chyba muszę zacząć.. ; d Będę wpadać częściej..< 3

    Paulina z http://paulabookfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dużo przeczytałaś! Mam nadzieję, że w październiku uda mi się przeczytać więcej niż we wrześniu :D
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Book Princess

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 love, coffee and books , Blogger