31 maja

31 maja

34. Podsumowanie maja i plany na czerwiec



Kolejny miesiąc za nami.Przygotowując to podsumowanie miesiąca zdałam sobie sprawę, że maj nie wygląda imponująco, w porównaniu z kwietniem lub marcem prezentuje się raczej słabo. Nie ma jednak co lamentować czy sypać głowy popiołem tylko sięgnąć po książkę!

Przypominam o trwającym jeszcze rozdaniu - szczegóły znajdziecie TUTAJ - zapraszam :)
W czerwcu podjęłam się jednego wyzwania, a mianowicie jest to #fotobookczerwiec - mam nadzieję, że się przyłączycie.Na każdy dzień jest inny temat, inne pomysły, myślę, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie :)
Informacji szukajcie na moim instagramowym koncie - Love, coffee & books



Niezmiennie cieszę się z tego, że zaglądacie tutaj, komentujecie, obserwujecie mój blog, daje mi to ogromną radość i motywację :*

Przeczytane w maju:

"Morderstwo w Orient Expressie" Agata Christie - recenzję znajdziecie TUTAJ - zapraszam 
"Szczęśliwe zakończenie" Vera Falski - recenzję znajdziecie TUTAJ - zapraszam 
"Wersal.Prawo krwi" Elizabeth Massie - recenzję znajdziecie TUTAJ - zapraszam 
"Grimm City.Wilk" Jakub Ćwiek - recenzję znajdziecie TUTAJ - zapraszam 
"Odzyskane życie" Colombe Schneck - recenzję znajdziecie TUTAJ - zapraszam 
  
Zdecydowanym faworytem w maju jest oczywiście "Morderstwo w Orient Expressie" Agaty Christie, ale królowa kryminałów nie ma sobie równych, chociaż lektura pozostałych książek również była bardzo przyjemna.

Plany na czerwiec:

Na początku miesiąca mam zamiar skończyć "Krew i stal" Jacka Łukawskiego, książka wciągnęła mnie, tylko, że na horyzoncie pojawił się "Hubal" Jacka Komudy, którego podczytuję ukradkiem, tęsknym wzrokiem zerkam też w stronę "Ekspozycji" Remigiusza Mroza.
Przy okazji ostatniej wizyty w bibliotece wypożyczyłam "Przebudzenie" Anne Hope, bardziej kierując się impulsem niż zdrowym rozsądkiem, jednak nie mogę się doczekać kiedy zacznę ją czytać, ponieważ mogę się pozytywnie zaskoczyć.



A co Wy będziecie czytać w czerwcu? 

10 komentarzy :

  1. I tak masz świetny wynik!
    Ja w czerwcu na pewno zamierzam przeczytać ,,Tytany" Victorii Scott, Dziennik Anny Frank i ,,Wróć, jeśli pamiętasz" :)
    Pozdrawiam :*
    www.biblioteczkapati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ale bywało lepiej, mam nadzieję, że czerwiec wypadnie ciekawiej :)
      Też marzy mi się przeczytać Dziennik Anny Frank, ale może później mi się uda :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jakoś nie mogę się przełamać do Agathy Christie...Chodzi chyba głównie o paskudne według mnie wydania jej książek;/
    PS. Piękny wynik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że czasami okładka może zniechęcić, ale nie wydaje mi się by polskie wydania książek Agaty Christie były aż takie złe... na pewno widziałam dużo gorszych ;)

      Usuń
  3. Ja w czerwcu planuje przeczytać Królową cieni J.Maas, #Me J.Fabickiej, dokończyć Lawendowy pokój i Osobliwy dom pani Peregrine. Przeczytam jeszcze z parę pozycji, ale nie lubię planować, więc pozostałe to będą przypadkowe książki, które wpadną mi w ręce. :>
    Miłego dnia!:)
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię planować, z miesiąca na miesiąc moja lista książek, które mam w najbliższym czasie przeczytać staje się coraz krótsza, trzeba być realistką ;)

      Usuń
  4. Teraz czytam ''Grimm City Wilk'' i niestety muszę przyznać,że jest trochę średnia.Jakoś 7/10.Jeszcze nie miałam do czynienia z Agatą Christie,ale na pewno to zmienię. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję świetnych wyników i życzę wypełnienia czerwcowych planów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję czytelniczych wyników w maju i życzę zaczytanego czerwca. Z swojego stosiku przeczytałam kiedyś jedynie pozycję A. Christie i z tego co pamiętam to bardzo mi się podobała, zresztą jak wszystkie jej książki, po które już sięgnęłam. Ojj, polecam "Ekspozycję", polecam! Właśnie czytam "Trawers" i to jest naprawdę dobra trylogia :)
    Jeśli chodzi o plany na czerwiec to na pewno dokończę "Trawers", wezmę się chyba za "Dzienniki japońskie", a innych planów książkowych nie mam jeszcze sprecyzowanych.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 love, coffee and books , Blogger